Rate this page
طراحی ریسپانسیو

ریسپانسیو

تمامی وب سایت های طراحی شده کاملا با دستگاه های هوشمند سازگاری دارند
041

اختصاصی سازی

می توانیم وب سایت کاملا اختصاصی با طراحی اختصاصی براتون راه اندازی کنیم
021

مدیریت آسان

سیستم مدیریت آسان و فارسی به شما این امکان را می دهد به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید.
011

پیشتیبانی همیشگی

در هر زمان هر ساعت حتی تعطیلات تیم تخصصی ما از وب سایت شما پشتیبانی خواهند کرد.

طراحی وب سایت

برای انجام تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش‌های های در حال حاضر طراحی وب سایت  هایی است که می‌توانند در محیط خود به تبلیغات مناسب بپردازند.

کسانی که به طراحی وب‌سایت می‌پردازند باید با مفهوم تبلیغات دائماً در ارتباط باشند تا بتوانند آن را در طراحی سایت موردنظر خود به‌خوبی اعمال نمایند. اغلب بازدیدکنندگان و مشتری‌های سایت‌های تبلیغاتی از طراحان آن‌ها توقعاتی دارند. این افراد از طراحان توقع دارند فضای سایت موردنظر را از طریق طراحی‌هایی قوی پوشش دهند تا نیاز و خواسته آن‌ها از نوع محصول و ویژگی‌های آن‌ برطرف شود. درواقع طراح وب‌سایت می‌بایست توانایی ایجاد فضایی برای درآمدهای اینترنتی را داشته باشد.

امروزه تبلیغاتی اینترنتی برای افزایش راندمان فروش محصولات بسیار متنوع می‌باشند. برخی از صاحبان کسب‌وکارها به تصور غلط در تبلیغات موردنظر خود از تمامی عناصر بیش‌ازحد استفاده می‌کنند و این عملکرد افراطی می‌تواند تأثیرات کمتری دربر داشته باشد. در میان انواع روش‌ها و بازاریابی‌های تبلیغاتی طراحی وب‌سایت برای معرفی محصول و یا خدمت موردنظر مناسب و ایده آل می‌باشد.

درواقع با توسعه روزافزون فناوری‌های اخیر این امکان فراهم‌شده است که انواع تبلیغات اینترنتی از طریق وب‌سایت‌های مناسب به‌راحتی امکان‌پذیر باشد. برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات از طریق وب‌سایت‌ها می‌بایست نکات مهمی در زمان طراحی وب‌سایت رعایت شود. ما در ادامه این استاندارهای لازم در جهت طراحی سایت تبلیغاتی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم پس تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

طراحی وب سایت
[bsf-info-box icon=”Defaults-paint-brush” icon_size=”32″ icon_color=”#bc0084″ title=”ترسیم طرح اولیه قبل از طراحی وب‌سایت”]

برای اینکه بتوانیدبر روی تک‌تک عناصر و اجزاء سایتی که قرار است آن را طراحی کنید، تسلط کافی داشته باشید توصیه می‌شود که حتماً یک طرح اولیه از سایت موردنظر خود را روی برگه پیاده نمایید. درواقع شما با پیاده‌سازی و ترسیم نقش اولیه سایت خود که اسکچ نام دارد می‌توانید تسلط کاملی روی طراحی وب‌سایت خود داشته باشید.

 مشخص نمودن جایگاه تک‌تک عناصر قبل از طراحی وب سایت  روی کاغذ از مهم‌ترین کارهایی است که طراحان زبردست انجام می‌دهند. از مزیت‌های این فرایند این است که شما چندین طرح را در ذهن و روی کاغذ پیاده می‌کنید تا به طرح موردنظر و نهایی نزدیک شوید و از این طریق می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی طراحی سایت خود را آغاز نمایید.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-briefcase” icon_size=”32″ icon_color=”#1dbf1a” title=”توجه به نیازهای تبلیغاتی در طراحی وب‌سایت”]

زمانی که طراحان اقدام به پیاده‌سازی یک وب‌سایت می‌کنند اغلب نگرانی‌هایی کمتری در رابطه با تبلیغات در آن‌ها شکل می‌گیرد. درواقع عدم توجه به‌موقع به اغلب نیازهای تبلیغاتی برای وب‌سایت نه‌تنها در طول طراحی، تبلیغات را از مسیر منحرف می‌کند، بلکه مانع از بازدید مخاطب و توجه آن‌ها به تبلیغات در سایت می‌شود.

 بدین منظور برای اینکه از طریق وب‌سایت‌های تبلیغاتی بتوان درآمدهای مناسبی از جذب مشتری به دست آورد، باید در طول فرایند طراحی وب‌سایت نیازهای تبلیغاتی به‌درستی بدون اینکه به‌ظاهر و طراحی سایت خدشه‌ای وارد نماید، در آن اعمال گردد.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-desktop” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”تعیین هدف و سیاست در طراحی وب‌سایت”]

برای اینکه سایتی موفق در جذب مخاطب و مشتری داشته باشید می‌بایست در ابتدا هدف و سیاست‌های خود را از طراحی وب‌سایت معین کنید. قبل از اقدام به طراحی سایت تبلیغاتی خود می‌بایست تمامی موارد ازجمله دلیل طراحی وب‌سایت، میزان و نوع محتوا، کیفیت مطالب، نوع محصول و برند و چندین مورد دیگر را به‌خوبی با تمام جزئیات بررسی کنید.

 اگر شما به‌خوبی از هدف‌های خود برای طراحی سایتتان اطلاعات کافی نداشته باشید چطور می‌توانید به جذب مشتری و مخاطب امیدوار باشید. داشتن یک برنامه مدون و همچنین تعیین نوع محتوا برای طراحی سایت قبل از اجرای آن بسیار مهم و کلیدی است؛ بنابراین قبل از شروع به تبلیغات اینترنتی خود هدف‌هایتان را مشخص نمایید.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-file-text” icon_size=”32″ icon_color=”#eded00″ title=”توجه به نوع نگارش مطالب در طراحی وب‌سایت”]

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بعد از جست‌وجوهای فراوانی توانسته‌اید مطلب و یا محصول موردنظر خود را با تمام استانداردهای لازم در وب‌سایتی پیدا کنید؛ اما زمانی که وارد سایت موردنظر می‌شوید موضوعی به‌شدت شمارا آزار می‌دهد و آن‌هم نوع نگارش و فونت‌های به‌کاررفته برای مطالب و محتوای موردنظر است. در برخی موارد نیز دیده می‌شود طراحان از رنگ‌های به‌شدت آزاردهنده برای محتوا استفاده می‌کنند.

شاید مطلب بارگزاری شده جامع و کامل باشد ولی انتخاب فونت و رنگ مناسب برای نگارش مطالب نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ بنابراین در زمان طراحی وب‌سایت خود حتماً به نوع فونت، میزان خوانایی و رنگ به‌کاررفته برای نگارش مطالب دقت فراوانی نمایید. برای داشتن تبلیغات اینترنتی مناسب از طریق وب‌سایت شما نیازمند رعایت تمامی فاکتورها در کنار هم خواهید بود.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-smile-o” icon_size=”32″ icon_color=”#c11d48″ title=”نقش ظاهر و گرافیک مناسب در طراحی وب‌سایت”]

کی از مهم‌ترین استانداردهایی که در زمان طراحی وب‌سایت باید به آن توجه فراوانی نمود، ظاهر کلی و همچنین گرافیک به‌کاررفته در آن است. در طراحی وب سایت  خود دقت کنید که هر عنصر در جایگاه مشخص به خود قرارگرفته باشد. به‌عنوان‌مثال وجود رابط کاربری برای راهنمایی مخاطبین به بخش‌های مختلف هر وب‌سایتی لازم و ضروری است که طراحان باتجربه درزمینهٔ طراحی وب سایت  به این مورد بسیار اهمیت می‌دهند.

از استفاده عناصر اضافی که فقط فضای سایت را شلوغ می‌کنند، خودداری نمایید. اگر کاربری با ورود به وب‌سایتی در اولین برخورد متوجه بی‌نظمی شود، بلافاصله محیط آن سایت را ترک خواهد نمود. این عامل در کاهش رتبه سایت تأثیرگذار بوده و با کاهش رتبه سایت بر میزان فروش از طریق تبلیغات نیز تأثیرگذار خواهد بود.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-file-image-o file-photo-o file-picture-o” icon_size=”32″ icon_color=”#8224e3″ title=”اهمیت انتخاب رنگ در طراحی وب‌سایت”]

رنگ‌ها یکی از عناصری هستند که در طراحی وب سایت‌ ها می‌توانند مؤثر و تأثیرگذار باشند. اولین برخورد هر کاربر با سایت موردنظر علاوه بر طراحی و محتوا، رنگ‌های به‌کاررفته در آن نیز است. در باکس رنگ میان طیف وسیعی که از رنگ‌های مختلف در آن استفاده‌شده است، انتخاب چندرنگ که بتوانند در کنار هم ایجاد هارمونی زیبایی برای سایت شما نمایند کار دشواری نیست. در این مرحله طراح باید سلایق شخصی را کنار گذاشته و خود را در جایگاه مشتری قرار دهد. با بررسی این‌که چه رنگ‌هایی مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند و یا چه رنگ‌هایی آزاردهنده و همچنین خسته‌کننده هستند، می‌تواند به انتخاب رنگ‌آمیزی مناسب برای طراحی سایت بپردازد.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-check-circle” icon_size=”32″ icon_color=”#a36100″ title=” اهمیت سئو و بهینه‌سازی در طراحی وب‌ سایت”]

یکی از مواردی که می‌تواند رتبه سایت شمارا به‌مراتب بهبود ببخشد رعایت تمامی اصول سئو در زمان طراحی وب‌سایت می‌باشد. یک طراح باتجربه که از تخصص کافی نیز در این زمینه برخوردار است به‌خوبی می‌داند که در طراحی یک سایت در کنار تمامی موارد، بهینه‌سازی بخش‌های مختلف ازجمله نوع و میزان محتوا، نحوه قرارگیری آن‌ها و همچنین تصاویر و موضوعات به‌کاررفته دیگر، بسیار مهم می‌باشند. وب‌سایت‌های تبلیغاتی برای معرفی خدمات و محصولات خود نیازمند شرایط مناسب در وضعیت سایت خود می‌باشند. یک طراح برای این‌گونه از سایت‌ها می‌بایست تمامی موارد بهینه‌سازی را به‌خوبی رعایت نماید.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-clock-o” icon_size=”32″ icon_color=”#00bf85″ title=”میزان سرعت بارگذاری در طراحی وب‌سایت”]

برای ورود به صفحات برخی از وب‌سایت‌ها باید مدت‌ها صبر کنید تا صفحه موردنظر شما بارگذاری و لود شود. در برخی موارد سرعت‌پایین اینترنت شخص کاربر می‌توانید دلیل این امر باشد؛ اما برخی وب‌سایت‌ها وجود دارند که به دلیل استفاده از تصاویر بسیار با حجم بالا و یا عناصر اضافی باعث دیر لود شدن صفحات خود شده‌اند.

 در زمان طراحی وب‌سایت افراد باید برای بالا بردن سرعت که یکی از مهم‌ترین موارد درزمان طراحی آن است، از تصاویر کم‌حجم و همچنین عناصر ضروری استفاده کنند تا فضای سایت از بارگذاری مناسبی برخوردار باشد. تصور کنید کاربری که قصد ورود به صفحات سایت شمارا دارد به‌منظور خرید محصول موردنظر خود از میان انواع وب‌سایت‌ها، فضای شمارا انتخاب نموده باشد، سرعت‌پایین صفحات سایت شما می‌تواند افراد را خسته نموده و آن‌ها را از خرید منصرف کند.

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-image photo picture-o” icon_size=”32″ icon_color=”#00ffee” title=”انتخاب تصاویر باکیفیت در طراحی وب‌سایت”]

از دیگر مواردی که باید طراحان برای وب‌سایت خود از آن‌ها استفاده نمایند، تصاویر مناسب و باکیفیت با میزان حجم مناسب می‌باشد. استفاده از تصاویر شطرنجی، تار، بسیار بزرگ و یا کوچک می‌تواند ظاهر سایت شمارا با مشکل روبه‌رو نماید. برای اینکه بتوانید تصویری مناسب در زمان طراحی وب سایت  خود انتخاب کنید، کافی است از طریق جست‌وجو در اینترنت به دانلود و ذخیره کردن عکس‌های باکیفیت بپردازید. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزارهایی نظیر فتوشاپ حجم عکس‌های ذخیره خود را تغییر دهید. با توجه به توضیحات داده‌شده تصاویر نیز در کنار موارد دیگر برای داشتن تبلیغاتی ایده آل در فضای وب‌سایت موردنظر بسیار کلیدی و مهم محسوب می‌شوند.

[/bsf-info-box]

خدمات واحد دیجیتال مارکتینگ

  • مشاوره سئو
  • ارتقا سایت در گوگل
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی انواع وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن موبایل
  • طراحی و تولید نرم افزار
  • طراحی گرافیکی واکنش گرا
  • مالتی مدیا و کاتالوگ الکترونیکی
  • سئو و بهینه سازی وب سایت
[ultimate_heading main_heading=”مراحل خدمات دیجیتال مارکتینگ” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”5″ line_color=”#9000bc” line_width=”405″]پس از بررسی خواسته ها و نیاز های شرکت مراحل زیر انجام خواهد شد[/ultimate_heading]
[info_list position=”top” font_size_icon=”24″ connector_color=”#1e73be”][info_list_item list_title=”انتخاب دامین” icon_type=”custom” icon_img=”id^4213|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/domain1.png|caption^دامین|alt^دامین|title^دامین|description^null”][/info_list_item][info_list_item list_title=”انتخاب هاست مناسب” icon_type=”custom” icon_img=”id^4214|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/host2.png|caption^هاست|alt^هاست|title^هاست|description^null”][/info_list_item][info_list_item list_title=”طراحی وب سایت” icon_type=”custom” icon_img=”id^4216|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/webdesginer.png|caption^null|alt^null|title^webdesginer|description^null”][/info_list_item][info_list_item list_title=”سئو و افزایش رتبه” icon_type=”custom” icon_img=”id^4217|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/seo.png|caption^سئو|alt^سئو|title^سئو|description^null”][/info_list_item][info_list_item list_title=”تبلیغات و بازاریابی” icon_type=”custom” icon_img=”id^4218|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/digitalmarketing.png|caption^دیجیتال مارکتینگ|alt^دیجیتال مارکتینگ|title^دیجیتال مارکتینگ|description^null”][/info_list_item][info_list_item list_title=”پشتیبانی خدمات” icon_type=”custom” icon_img=”id^4219|url^https://hivasunservice.com/wp-content/uploads/2018/01/support.png|caption^null|alt^null|title^support|description^null”][/info_list_item][/info_list]

قالب وب سایت

واقعیت این است که قالب های جدید طراحی شده دیگر مثل چند سال پیش امکانات و جایگاه های محدود ندارند

به زبان ساده تر در قالب وب سایت های جدید محدودیتی وجود ندارد .

در اصل قالب ها بسیار باهم شباهت دارند تنها فرق آنها در استفاده از عکس ها ، ویدیو ها ، رنگ ها و در کل ایده هاست .

چیزی که در قالب وب سایت ها شما می بینید در اصل دموهای متفاوت هست که با ایده های خلاق جایگزین شده اند و شما می توانید تغییرات را در آنها اعمال کنید.

شما می توانید از میان هزاران دمو و قالب وب سایت ، قالب وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ایده پردازی تیم طراحی وب سایت ما وب سایتی بسیار خاص و اختصاصی با امکانات بی نظیر را تحویل بگیرید.

[ultimate_heading main_heading=”قیمت طراحی وب سایت” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”5″ line_color=”#b321d3″ line_width=”410″]طراحی وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ براساس خواسته ها قیمت گذاری می شوند.[/ultimate_heading]

توجه داشته باشید قیمت های زیر براساس پکیج های آماده می باشد .

بهترین روش قیمت گذاری براساس اطلاعات ، زمان و درخواست های شرکت شماست .

جهت اطلاع از قیمت دقیق و ارائه پیشنهادات بهتر با ما در تماس باشید.

پکیج نقره ای شرکتی

تماس بگیریدتومان

این پکیج مخصوص شرکت های با محصولات زیاد می باشد.

  • دامین رایگان
  • هاست 1 گیگابایت
  • قالب خاص و حرفه ای
  • پنل مدیریت فارسی
  • ویرایشگر حرفه ای
  • اسلایدر حرفه ای همراه با افکت و متون
  • پلاگین حرفه ای سئو
  • فروشگاه ساز حرفه ای با امکان صدور فاکتور
  • خدمات حرفه ای سئو و افزایش سرعت سایت
  • کاملا سازگار با موبایل و تبلت
  • آپلود اطلاعات تا 80 صفحه
  • تولید محتوا ، مقالات و اخبار
  • استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب
  • درج آگهی در 6 وب سایت برتر
  • یک سال پشتیبانی 24 ساعته
  • آموزش حضوری در صورت درخواست
  • زمان تحویل 10 تا 20 روز کاری

پکیج استاندارد شرکتی

تماس بگیریدتومان

این پکیج مخصوص شرکت های با اطلاعات کم می باشد.

  • دامین رایگان
  • هاست 500 مگابایت
  • قالب خاص و حرفه ای
  • پنل مدیریت فارسی
  • ویرایشگر حرفه ای
  • اسلایدر حرفه ای
  • پلاگین حرفه ای سئو
  • بخش گالری ، بخش محصولات و فرم ساز
  • انجام تنظیمات اولیه سئو
  • ثبت در گوگل
  • کاملا سازگار با موبایل و تبلت
  • آپلود اطلاعات تا 20 صفحه
  • یک سال پشتیبانی 24 ساعته
  • ثبت آگهی در 4 وب سایت برتر
  • آموزش حضوری در صورت درخواست
  • زمان تحویل 5 روز کاری

همچنین شما می توانید با پرداخت اقساط هزینه طراحی وب سایت به صورت ماهیانه یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.