قیمت پرینتر
می 14, 2016
تنظیمات وای فای پرینتر وایرلس
آگوست 15, 2017
Rate this post

برای خیلی از ما اتفاق افتاده است که به علت های مختلف مانند ارتقاء سیستم عامل، خرابی ویندوز و … مجبور به تعویض ویندوز کامپیوتر خود شده ایم که نتیجه آن نصب دوباره دستگاه های دیگرمان مانند پرینتر است. در این مواقع ما نیازمند نرم افزار های نصب دستگاهمان هستیم.

در این مقاله به طریقه پیدا کردن نسخه مناسب نرم افزار پرینتر های HP خود و چگونگی دانلود و نصب آن می پردازیم.

در ابتدا بعد از اتصال به اینترنت و باز کردن یک صفحه مرورگر اینترنتی، در قسمت نوار آدرس متن www.HP.com را تایپ کنید و دکمه Enter را بزنید تا صفحه زیر بیاید. ( تصویر زیر )

سایت hp

سایت hp

بعد باز شدن صفحه، نشانگر موشواره را روی گزینه Support ببرید و در پنجره ای که زیر آن که باز می شود گزینه Software & drivers را انتخاب کنید. (شکل 2)

بعد از انتخاب گزینه Software & drivers صفحه جدیدی باز می شود که در کادر مشخص شده اسم کامل مدل دستگاه خود را تایپ کنید و بعد گزینه Find my product را بزنید. (شکل 3)

در مرحله بعدی صفحه ای مطابق شکل 4 باز می شود که باید گزینه Change را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، سایت به شما اجازه انتخاب نوع ویندوزتان را می دهد تا نرم افزار مناسب پرینتر خود را دانلود نمایید.
توجه: لطفا در نوع انتخاب ویندوزتان دقت بسیار فرمایید. در صورت انتخاب اشتباه، پرینتر شما نصب نخواهد شد!

 

بعد از انتخاب درست مدل ویندوزتان دکمه Update (مانند شکل 5) را بزنید. در صفحه ی بعد که برای شما باز می شود گزینه ی Download وجود دارد که برنامه ی اصلی پرینتر شما را دانلود می کند. (شکل 6 )

نکته: هر پرینتری دو مدل نرم افزار برای نصب دارد که در شکل 6 با کادر سبز رنگ مشخص شده است. یکی به عنوان نرم افزار کامل و دیگری به عنوان نرم افزار پایه. برای استفاده کامل از پرینتر و شناخت مشکلاتی که در آینده ممکن است برای پرینترتان بوجود بیاید باید نرم افزار کامل را دانلود و نصب کنید.

بعد از اتمام دانلود برنامه، آنرا اجرا نمایید. توجه داشته باشید در حین نصب نرم افزار، به هیچ وجه پرینتر را به سیستم خود متصل نکنید مگر در زمانی که خود برنامه از شما درخواست اتصال دستگاه را کند. بعد از نصب کامل برنامه سیستم را یک Restart بکنید و بعد از بالا آمدن کامل سیستم پرینتر را متصل کرده و یک برگ به عنوان امتحان صحت نصب نرم افزار چاپ بگیرید.

شرکت هیواسان ارائه دهنده گارانتی و خدمات در زمینه انواع ماشینهای اداری پاسخگویی نیازهای شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فنی با هیواسان  حاصل فرمایید.

دیدگاه ها بسته شده است